דני אבדיה קורנפלקס / N12 ×"× ×™ א×'×"×™×" יצטרף ללינוי אשרם ויחליף את עמרי כספי על : עומרי כספי ילווה אותם בשנה הקרובה יום שלישי, 27.07.2021 שעה 19:33. קורנפלקס רמי לוי אינו כשר בעדכון כשרות של מחלקת ההונאה ברבנות הראשית נמסר כי קורנפלקס המשווק על ידי רשת רמי לוי איננו מחזיק אישור כשרות בתוקף על אף שמוצג ככזה אבדיה ולינוי אשרם יחליפו את הכדורסלן עומרי כספי, שליווה את המותג בעשור האחרון כמו כן, אבדיה ששוהה כעת בישראל השתתף בצילומי האריזה החדשה של תלמה, קורנפלקס של אלופים. כוכב וושינגטון וויזארדס יחליף את עמרי כספי ויחד עם המתעמלת האולימפית יובילו את הקמפיין של המותג המוכר קורנפלקס של אלופים ואלופות | אבדיה: הצטרפותם של אבדיה ואשרם למשפחת תלמה, יחד עם הוספת השם קורנפלקס של אלופות' לאריזה הדו צדדית החדשה של המוצר, מביאה לידי ביטוי את ערכי הליבה של תלמה.

דני אבדיה הצטלם לאריזה החדשה של 'קורנפלקס של אלופים', גם לינוי אשרם תככב בקמפיין הצעד של ג'ורדי מגן ברצלונה ג'ורדי אלבה הציע נישואין לאם שני ילדיו, קורל סימנוביץ' בירכה בסטורי הסגירת מעגל במכבי תל אביב הייתה מרגשת. הצטרפותם של אבדיה ואשרם למשפחת תלמה, יחד עם הוספת השם קורנפלקס של אלופות' לאריזה הדו צדדית החדשה של המוצר, מביאה לידי ביטוי את ערכי הליבה של תלמה. עומרי כספי ילווה אותם בשנה הקרובה יום שלישי, 27.07.2021 שעה 19:33 עובד גרם להפצת קורנפלקס מזוהם ממצאי חקירת הזיהום בקורנפלקס של חברת תלמה.

×
×"× ×™ א×'×"×™×" ו×"מ×"ריך ×"מלא ל×"ראפט ×"אנ×'יאיי אחרי ×"לוטרי Youtube from i.ytimg.com
‎דני אבדיה קוטף את אחד הקמפיינים הנחשקים בישראל ויהיה הפרזנטור החדש של קורנפלקס של אלופים של תלמה. דני אבדיה הצטלם לאריזה החדשה של 'קורנפלקס של אלופים', גם לינוי אשרם תככב בקמפיין הצעד של ג'ורדי מגן ברצלונה ג'ורדי אלבה הציע נישואין לאם שני ילדיו, קורל סימנוביץ' בירכה בסטורי כחלק מהמהלך, 'קורנפלקס של אלופים' של תלמה יושק בחודשים הקרובים באריזה חדשה, בעלת שתי חזיתות, כשבחזית אחת עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים', תשולב תמונתו של דני אבדיה ובחזית השנייה, עם הכיתוב. כוכב וושינגטון וויזארדס יחליף את עמרי כספי ויחד עם המתעמלת האולימפית יובילו את הקמפיין של המותג המוכר קורנפלקס של אלופים ואלופות | אבדיה: דני אבדיה, הפרזנטור החדש של תלמה, מוכיח. דני אבדיה (שני מימין), על הספסל. דני אבדיה יחליף את עמרי כספי על הקורנפלקס. ‎דני אבדיה קוטף את אחד הקמפיינים הנחשקים בישראל ויהיה הפרזנטור החדש של קורנפלקס של אלופים של תלמה.

אנחנו גאים ושמחים כי ילדי ישראל יחשפו למודל של מצויינות, נחישות והשקעה.

דני אבדיה, הפרזנטור החדש של תלמה, מוכיח. הישראלי, שהחליף את עומרי כספי כפרזנטור של החברה, הצטרף למתעמלת האולימפית לינוי אשרם. דני אבדיה נבחר יחד עם לינוי אשרם כפרזנטורים החדשים של 'קורנפלקס של אלופים'. דני אבדיה הצטלם לאריזה החדשה של 'קורנפלקס של אלופים', גם לינוי אשרם תככב בקמפיין הצעד של ג'ורדי מגן ברצלונה ג'ורדי אלבה הציע נישואין לאם שני ילדיו, קורל סימנוביץ' בירכה בסטורי דני אבדיה יחליף את עמרי כספי על הקורנפלקס. כחלק מהמהלך, 'קורנפלקס של אלופים' של תלמה יושק בחודשים הקרובים באריזה חדשה, בעלת שתי חזיתות, כשבחזית אחת עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים', תשולב תמונתו של דני אבדיה ובחזית השנייה, עם הכיתוב. סיום העונה האירופית היה כמו לקוח מאגדה, רק בלי העמוד האחרון, של הסוף הטוב. דני אבדיה ולינוי אשרם יהיו הפרזנטורים החדשים של תלמה. ‎דני אבדיה קוטף את אחד הקמפיינים הנחשקים בישראל ויהיה הפרזנטור החדש של קורנפלקס של אלופים של תלמה. הצטרפותם של אבדיה ואשרם למשפחת תלמה, יחד עם הוספת השם קורנפלקס של אלופות לאריזה הדו צדדית החדשה של המוצר. ניצחון על פנאתינייקוס, מחזור אחד לסיום. דני אבדיה, הפרזנטור החדש של תלמה, מוכיח. דני אבדיה ולינוי אשרם יהיו הפרזנטורים החדשים של תלמה כוכב וושינגטון וויזארדס יחליף את עמרי כספי ויחד עם המתעמלת האולימפית יובילו את הקמפיין של המותג המוכר קורנפלקס של אלופים ואלופות | אבדיה:

דני אבדיה ולינוי אשרם יהיו הפרזנטורים החדשים של תלמה. ‎דני אבדיה קוטף את אחד הקמפיינים הנחשקים בישראל ויהיה הפרזנטור החדש של קורנפלקס של אלופים של תלמה. כוכב וושינגטון וויזארדס יחליף את עמרי כספי ויחד עם המתעמלת האולימפית יובילו את הקמפיין של המותג המוכר קורנפלקס של אלופים ואלופות | אבדיה: הצטרפותם של אבדיה ואשרם למשפחת תלמה, יחד עם הוספת השם קורנפלקס של אלופות' לאריזה הדו צדדית החדשה של המוצר, מביאה לידי ביטוי את ערכי הליבה של תלמה. דני אבדיה הצטלם לאריזה החדשה של 'קורנפלקס של אלופים', גם לינוי אשרם תככב בקמפיין הצעד של ג'ורדי מגן ברצלונה ג'ורדי אלבה הציע נישואין לאם שני ילדיו, קורל סימנוביץ' בירכה בסטורי

חילופי ×
חילופי ×"ורות א×'×"×™×" ×"פרזנטור ×"×—×"ש של תלמ×" from photo.one.co.il
הצטרפותם של אבדיה ואשרם למשפחת תלמה, יחד עם הוספת השם קורנפלקס של אלופות' לאריזה הדו צדדית החדשה של המוצר, מביאה לידי ביטוי את ערכי הליבה של תלמה. דני אבדיה יחליף את עמרי כספי על הקורנפלקס. אבדיה ולינוי אשרם יחליפו את הכדורסלן עומרי כספי, שליווה את המותג בעשור האחרון תלמה משיקה קורנפלקס עם חברי המשלחת לריו אריזות הקורנפלקס האולימפיות | על האריזות האולימפיות יופיעו תמונותיהם של עקב טומרקין, נטע ריבקין וגולן פולק דני אבדיה, הפרזנטור החדש של תלמה, מוכיח. דני אבדיה הצטלם לאריזה החדשה של 'קורנפלקס של אלופים', גם לינוי אשרם תככב בקמפיין הצעד של ג'ורדי מגן ברצלונה ג'ורדי אלבה הציע נישואין לאם שני ילדיו, קורל סימנוביץ' בירכה בסטורי דני אבדיה הצטלם לאריזה החדשה של 'קורנפלקס של אלופים', גם לינוי אשרם תככב בקמפיין הצעד של ג'ורדי מגן ברצלונה ג'ורדי אלבה הציע נישואין לאם שני ילדיו, קורל סימנוביץ' בירכה בסטורי אנחנו גאים ושמחים כי ילדי ישראל יחשפו למודל של מצויינות, נחישות והשקעה.

אנחנו גאים ושמחים כי ילדי ישראל יחשפו למודל של מצויינות, נחישות והשקעה.

עובד גרם להפצת קורנפלקס מזוהם ממצאי חקירת הזיהום בקורנפלקס של חברת תלמה. כחלק מהמהלך, 'קורנפלקס של אלופים' של תלמה יושק בחודשים הקרובים באריזה חדשה, בעלת שתי חזיתות, כשבחזית אחת עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים', תשולב תמונתו של דני אבדיה ובחזית השנייה, עם הכיתוב. וזו ממש לא אותה ליגה שכספי הגיע אליה בעשור הקודם. קורנפלקס רמי לוי אינו כשר בעדכון כשרות של מחלקת ההונאה ברבנות הראשית נמסר כי קורנפלקס המשווק על ידי רשת רמי לוי איננו מחזיק אישור כשרות בתוקף על אף שמוצג ככזה הסגירת מעגל במכבי תל אביב הייתה מרגשת. ‎דני אבדיה קוטף את אחד הקמפיינים הנחשקים בישראל ויהיה הפרזנטור החדש של קורנפלקס של אלופים של תלמה. דני אבדיה הצטלם לאריזה החדשה של 'קורנפלקס של אלופים', גם לינוי אשרם תככב בקמפיין הצעד של ג'ורדי מגן ברצלונה ג'ורדי אלבה הציע נישואין לאם שני ילדיו, קורל סימנוביץ' בירכה בסטורי דני אבדיה ולינוי אשרם יהיו הפרזנטורים החדשים של תלמה כוכב וושינגטון וויזארדס יחליף את עמרי כספי ויחד עם המתעמלת האולימפית יובילו את הקמפיין של המותג המוכר קורנפלקס של אלופים ואלופות | אבדיה: דני אבדיה נבחר יחד עם לינוי אשרם כפרזנטורים החדשים של 'קורנפלקס של אלופים'. כמו כן, אבדיה ששוהה כעת בישראל השתתף בצילומי האריזה החדשה של תלמה, קורנפלקס של אלופים. כחלק מהמהלך, 'קורנפלקס של אלופים' של תלמה יושק בחודשים הקרובים באריזה חדשה, בעלת שתי חזיתות, כשבחזית אחת עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים', תשולב תמונתו של דני אבדיה ובחזית השנייה, עם הכיתוב. אנחנו גאים ושמחים כי ילדי ישראל יחשפו למודל של מצויינות, נחישות והשקעה. ניצחון על פנאתינייקוס, מחזור אחד לסיום.

הצטרפותם של אבדיה ואשרם למשפחת תלמה, יחד עם הוספת השם קורנפלקס של אלופות' לאריזה הדו צדדית החדשה של המוצר, מביאה לידי ביטוי את ערכי הליבה של תלמה. אנחנו גאים ושמחים כי ילדי ישראל יחשפו למודל של מצויינות, נחישות והשקעה. דני אבדיה ולינוי אשרם יהיו הפרזנטורים החדשים של תלמה. ‎דני אבדיה קוטף את אחד הקמפיינים הנחשקים בישראל ויהיה הפרזנטור החדש של קורנפלקס של אלופים של תלמה. דני אבדיה ולינוי אשרם יהיו הפרזנטורים החדשים של תלמה כוכב וושינגטון וויזארדס יחליף את עמרי כספי ויחד עם המתעמלת האולימפית יובילו את הקמפיין של המותג המוכר קורנפלקס של אלופים ואלופות | אבדיה:

6tvpq5fxeliatm
6tvpq5fxeliatm from lookaside.fbsbx.com
אנחנו גאים ושמחים כי ילדי ישראל יחשפו למודל של מצויינות, נחישות והשקעה. תלמה משיקה קורנפלקס עם חברי המשלחת לריו אריזות הקורנפלקס האולימפיות | על האריזות האולימפיות יופיעו תמונותיהם של עקב טומרקין, נטע ריבקין וגולן פולק הסגירת מעגל במכבי תל אביב הייתה מרגשת. דני אבדיה, הפרזנטור החדש של תלמה, מוכיח. דני אבדיה, הפרזנטור החדש של תלמה, מוכיח. כמו כן, אבדיה ששוהה כעת בישראל השתתף בצילומי האריזה החדשה של תלמה, קורנפלקס של אלופים. דני אבדיה הצטלם לאריזה החדשה של 'קורנפלקס של אלופים', גם לינוי אשרם תככב בקמפיין הצעד של ג'ורדי מגן ברצלונה ג'ורדי אלבה הציע נישואין לאם שני ילדיו, קורל סימנוביץ' בירכה בסטורי אנחנו גאים ושמחים כי ילדי ישראל יחשפו למודל של מצויינות, נחישות והשקעה.

דני אבדיה הצטלם לאריזה החדשה של 'קורנפלקס של אלופים', גם לינוי אשרם תככב בקמפיין הצעד של ג'ורדי מגן ברצלונה ג'ורדי אלבה הציע נישואין לאם שני ילדיו, קורל סימנוביץ' בירכה בסטורי

עובד גרם להפצת קורנפלקס מזוהם ממצאי חקירת הזיהום בקורנפלקס של חברת תלמה. הצטרפותם של אבדיה ואשרם למשפחת תלמה, יחד עם הוספת השם קורנפלקס של אלופות לאריזה הדו צדדית החדשה של המוצר. כמו כן, אבדיה ששוהה כעת בישראל השתתף בצילומי האריזה החדשה של תלמה, קורנפלקס של אלופים. כחלק מהמהלך, 'קורנפלקס של אלופים' של תלמה יושק בחודשים הקרובים באריזה חדשה, בעלת שתי חזיתות, כשבחזית אחת עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים', תשולב תמונתו של דני אבדיה ובחזית השנייה, עם הכיתוב. ‎דני אבדיה קוטף את אחד הקמפיינים הנחשקים בישראל ויהיה הפרזנטור החדש של קורנפלקס של אלופים של תלמה. הצטרפותם של אבדיה ואשרם למשפחת תלמה, יחד עם הוספת השם קורנפלקס של אלופות' לאריזה הדו צדדית החדשה של המוצר, מביאה לידי ביטוי את ערכי הליבה של תלמה. דני אבדיה ולינוי אשרם יהיו הפרזנטורים החדשים של תלמה. דני אבדיה (שני מימין), על הספסל. ‎דני אבדיה קוטף את אחד הקמפיינים הנחשקים בישראל ויהיה הפרזנטור החדש של קורנפלקס של אלופים של תלמה. אנחנו גאים ושמחים כי ילדי ישראל יחשפו למודל של מצויינות, נחישות והשקעה. דני אבדיה הצטלם לאריזה החדשה של 'קורנפלקס של אלופים', גם לינוי אשרם תככב בקמפיין הצעד של ג'ורדי מגן ברצלונה ג'ורדי אלבה הציע נישואין לאם שני ילדיו, קורל סימנוביץ' בירכה בסטורי עומרי כספי ילווה אותם בשנה הקרובה יום שלישי, 27.07.2021 שעה 19:33 אבדיה ולינוי אשרם יחליפו את הכדורסלן עומרי כספי, שליווה את המותג בעשור האחרון

דני אבדיה נבחר יחד עם לינוי אשרם כפרזנטורים החדשים של 'קורנפלקס של אלופים' דני אבדיה. הסגירת מעגל במכבי תל אביב הייתה מרגשת.